W 2017

Role komunity při začleňování dětí-uprchlíků v Libanonu. Inkluze 5.

DOLEŽÍ, Linda

Základní údaje

Originální název

Role komunity při začleňování dětí-uprchlíků v Libanonu. Inkluze 5.

Název česky

Role komunity při začleňování dětí-uprchlíků v Libanonu. Inkluze 5.

Název anglicky

The Role of Community within Integration of Children-Foreigners in Lebanon. Inclusion 5.

Autoři

Vydání

2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

inkluze; cizinec; komunita; podpora

Klíčová slova anglicky

inclusion; foreigner; community; support
Změněno: 19. 3. 2018 16:02, Mgr. Linda Krahula Doleží, Ph.D.

Anotace

V originále

Pátý ročník Inkluze je věnován tématu komunitní podpory. Tato přednáška se věnuje dětem, které uprchly před válkou v Sýrii a momentálně žijí na území Libanonu. Jedná se o velký počet dětí, které by měly chodit do školy a vzdělávat se. Přednáška shrnuje poznatky ze stínovací stáže vzdělávacích aktivit UNHCR (Bejrút, Libanon) a srovnává tamní situaci se situací dětí-uprchlíků, pobývajících na území České republiky.

Anglicky

Inclusion 5 is devoted to the role of community support. This lecture pays attention to children who escaped the war in Syria and currently live in Lebanon. It is a very big number of children who should be part of the educational system. The lecture summarizes the information and experience gained from a shadowing visit at UNHCR educational activities in Lebanon (Beirut, Lebanon) and compares the situation there with the situation of children-refugees in the Czech Republic.