2017
Role komunity při začleňování dětí-uprchlíků v Libanonu. Inkluze 5.
DOLEŽÍ, LindaZákladní údaje
Originální název
Role komunity při začleňování dětí-uprchlíků v Libanonu. Inkluze 5.
Název česky
Role komunity při začleňování dětí-uprchlíků v Libanonu. Inkluze 5.
Název anglicky
The Role of Community within Integration of Children-Foreigners in Lebanon. Inclusion 5.
Autoři
Vydání
2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
inkluze; cizinec; komunita; podpora
Klíčová slova anglicky
inclusion; foreigner; community; support
Změněno: 19. 3. 2018 16:02, Mgr. Linda Krahula Doleží, Ph.D.
V originále
Pátý ročník Inkluze je věnován tématu komunitní podpory. Tato přednáška se věnuje dětem, které uprchly před válkou v Sýrii a momentálně žijí na území Libanonu. Jedná se o velký počet dětí, které by měly chodit do školy a vzdělávat se. Přednáška shrnuje poznatky ze stínovací stáže vzdělávacích aktivit UNHCR (Bejrút, Libanon) a srovnává tamní situaci se situací dětí-uprchlíků, pobývajících na území České republiky.
Anglicky
Inclusion 5 is devoted to the role of community support. This lecture pays attention to children who escaped the war in Syria and currently live in Lebanon. It is a very big number of children who should be part of the educational system. The lecture summarizes the information and experience gained from a shadowing visit at UNHCR educational activities in Lebanon (Beirut, Lebanon) and compares the situation there with the situation of children-refugees in the Czech Republic.