FOŘTOVÁ, Nikola. On Fire or Burnt Out? In OSTA Conference, Charles University, Faculty of Arts, 30th August 2017, Prague. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název On Fire or Burnt Out?
Název česky Zůstat zapálený pro věc, nebo vyhořet?
Autoři FOŘTOVÁ, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání OSTA Conference, Charles University, Faculty of Arts, 30th August 2017, Prague, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099103
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky syndrom vyhoření
Klíčová slova anglicky burn out syndrome
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 16. 3. 2018 10:07.
Anotace
Teaching is one of the most rewarding professions on the planet but at the same time it can be exhausting. Twin the stress of the demands placed on us by students, parents and institutions with our desire to give 100%, and we may find ourselves hurtling towards Burnout Syndrome before we even realise it. This talk considers why teachers suffer from burnout, goes on to identify some of the tell-tale signs of the syndrome and how we can recognise its onset, before offering some practical ideas that we can implement to stop and refuel in time to make sure we’re on fire in the classroom and not burnt out.
Anotace česky
Být učitelem je jedním z nejvděčnějších povolání na světě. Může ovšem být i vyčerpávající. Kombinace stresu z požadavku studentů, rodičů a institucí společně se snahou dát svému povolání co nejvíce může učitele dovézt k syndromu vyhoření, aniž by si to vůbec uvědomil. Tato přednáška se zabývá otázkou, proč učitelé trpí syndromem vyhoření, upozorňuje na viditelné symptomy syndromu a jak je rozpoznat od počátku. Nabízí také některá praktická řešení k tomu, aby učitel nabral znovu silu a zůstal zapálený pro svoje povolání.
Návaznosti
MUNI/A/1065/2016, interní kód MUNázev: Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II (Akronym: VZALL2)
Investor: Masarykova univerzita, Grantová agentura MU, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 4. 8. 2021 19:11