Through the Keyhole : Teacher development through observation
FOŘTOVÁ, Nikola. Through the Keyhole : Teacher development through observation. In ELT Signposts 2017, 8 - 9 September 2017, Brno. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Through the Keyhole : Teacher development through observation |
Název česky | Klíčovou dírkou : Role náslechů ve vzdělávání učitelů |
Autoři | FOŘTOVÁ, Nikola (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | ELT Signposts 2017, 8 - 9 September 2017, Brno, 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
WWW | URL |
Kód RIV | RIV/00216224:14210/17:00099107 |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova česky | observation teacher training |
Klíčová slova anglicky | náslechy učitelské praxe |
Štítky | rivok |
Změnil | Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 3. 2018 15:14. |
Anotace |
---|
Observation is a powerful tool that can help teachers to develop and grow, but observation does not necessarily always need to depend on others watching us; learning how to self- observe may, in the long term, prove much more beneficial and help teachers to empower themselves. This practical talk considers different types of observations, how to implement them in our and our colleagues' classrooms, and tools (technology and other instruments) that we can use to look through the keyhole at our own teaching. |
Anotace česky |
---|
Náslech je silným nástrojem, který může pomáhat učitelům v jejich rozvoji a růstu, ale pozorování neznamená vždy, že nás pozorují ostatní. Učení se jak pozorovat sama sebe se může z dlouhodobého hlediska prokázat jako mnohem přínosnější. Příspěvek pojednává o různých typech pozorování, způsobech jejich realizace ve vlastních hodinách i v hodinách kolegů a o nástrojích (technologii a pomůckách), které můžeme využít k pozorování vlastní či cizí výuky. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1065/2016, interní kód MU | Název: Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II (Akronym: VZALL2) |
Investor: Masarykova univerzita, Profilace výzkumných zaměření v anglofonní lingvistické a literární vědě II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 13:20