Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1401401, author = {Cígler, Hynek and Jabůrek, Michal and Straka, Ondřej and Portešová, Šárka}, address = {Brno}, keywords = {math ability; IRT; test manual; Item Response Theory; Rasch model; psychological assessment; math giftedness; giftedness}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8827-6}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Psychometrická analýza TIM3–5 – Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice pro 3.–5. třídu}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/968}, year = {2017} }
TY - BOOK ID - 1401401 AU - Cígler, Hynek - Jabůrek, Michal - Straka, Ondřej - Portešová, Šárka PY - 2017 TI - Psychometrická analýza TIM3–5 – Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice pro 3.–5. třídu VL - Verze 1.0 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021088276 KW - math ability KW - IRT KW - test manual KW - Item Response Theory KW - Rasch model KW - psychological assessment KW - math giftedness KW - giftedness UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/968 L2 - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/968 N2 - Test TIM3-5 je diagnostický nástroj určený pro zjišťování matematických schopností v pásmu středního a vyššího nadprůměru u žáků 3.-5. tříd základních škol. Protože při vývoji testu byly použity některé pokročilé psychometrické postupy, které se jinak v české psychologické praxi využívají spíše sporadicky nebo vůbec, vytvořili jsme tuto publikaci, ve které vybrané psychometrické analýzy podrobně popisujeme. Kniha je samozřejmě na prvním místě určena čtenářům, kteří se zajímají o práci se samotným testem TIM3 -5. Jako vhodný zdroj informací ale poslouží i pro psychometriky, kognitivní vědce, statistiky a odborníky v příbuzných oborech, kteří se potřebují blíže seznámit s praktickým využitím Raschovských modelů, s tvorbou paralelních testových forem a jejich vyrovnáním, s DIF analýzou a s pokročilejšími způsoby výpočtu reliability, opírajícími se o teorii odpovědi na položku. Publikace se rovněž dále zabývá vztahem matematického nadání a jednotlivých faktorů inteligence ve smyslu, v jakém je vymezuje CHC teorie kognitivních schopností. ER -
CÍGLER, Hynek, Michal JABŮREK, Ondřej STRAKA a Šárka PORTEŠOVÁ. \textit{Psychometrická analýza TIM3–5 – Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice pro 3.–5. třídu}. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 77 s. Verze 1.0. ISBN~978-80-210-8827-6.
|