ŠEĎOVÁ, Klára. Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.
Název anglicky How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching.
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára.
Vydání 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky dialogické vyučování, učitelé; profesní rozvoj
Klíčová slova anglicky dialogic teaching; teachers; professional development
Změnil Změnila: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Změněno: 11. 1. 2018 11:21.
Anotace
Přednáška se zabývá tím, jak se učitelé učí implementovat do své výukové praxe postupy dialogického vyučování. Přednáška je založena na výsledcích akčního výzkumu realizovaného v letech 2013 - 2016.
Anotace anglicky
The paper deals with the ways teachers learn to implement dialogic teaching info their teaching practice. It is based on results of an action research project conducted in 2013 - 2016.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaVNázev: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 14:38