p 2017

Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.

ŠEĎOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.

Název anglicky

How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching.

Vydání

2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

dialogické vyučování, učitelé; profesní rozvoj

Klíčová slova anglicky

dialogic teaching; teachers; professional development
Změněno: 11. 1. 2018 11:21, prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.

Anotace

V originále

Přednáška se zabývá tím, jak se učitelé učí implementovat do své výukové praxe postupy dialogického vyučování. Přednáška je založena na výsledcích akčního výzkumu realizovaného v letech 2013 - 2016.

Anglicky

The paper deals with the ways teachers learn to implement dialogic teaching info their teaching practice. It is based on results of an action research project conducted in 2013 - 2016.

Návaznosti

GA17-03643S, projekt VaV
Název: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Grantová agentura ČR, Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků