2017
Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.
ŠEĎOVÁ, KláraZákladní údaje
Originální název
Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.
Název anglicky
How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching.
Autoři
Vydání
2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
dialogické vyučování, učitelé; profesní rozvoj
Klíčová slova anglicky
dialogic teaching; teachers; professional development
Změněno: 11. 1. 2018 11:21, prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
V originále
Přednáška se zabývá tím, jak se učitelé učí implementovat do své výukové praxe postupy dialogického vyučování. Přednáška je založena na výsledcích akčního výzkumu realizovaného v letech 2013 - 2016.
Anglicky
The paper deals with the ways teachers learn to implement dialogic teaching info their teaching practice. It is based on results of an action research project conducted in 2013 - 2016.
Návaznosti
GA17-03643S, projekt VaV |
|