ŠEĎOVÁ, Klára. Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. (How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching.). 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.
Name (in English) How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching.
Authors ŠEĎOVÁ, Klára.
Edition 2017.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) dialogické vyučování, učitelé; profesní rozvoj
Keywords in English dialogic teaching; teachers; professional development
Changed by Changed by: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Changed: 11/1/2018 11:21.
Abstract
Přednáška se zabývá tím, jak se učitelé učí implementovat do své výukové praxe postupy dialogického vyučování. Přednáška je založena na výsledcích akčního výzkumu realizovaného v letech 2013 - 2016.
Abstract (in English)
The paper deals with the ways teachers learn to implement dialogic teaching info their teaching practice. It is based on results of an action research project conducted in 2013 - 2016.
Links
GA17-03643S, research and development projectName: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků
Investor: Czech Science Foundation, On the Relationship between Characteristics of Classroom Discourse and Student Achievement
PrintDisplayed: 30/5/2024 04:14