Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování.
ŠEĎOVÁ, Klára. Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. (How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching.). 2017. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Jak se učitelé učí. Cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování. |
Name (in English) | How teachers learn. Through the way of professional development to dialogic teaching. |
Authors | ŠEĎOVÁ, Klára. |
Edition | 2017. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Requested lectures |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
WWW | URL |
Organization unit | Faculty of Arts |
Keywords (in Czech) | dialogické vyučování, učitelé; profesní rozvoj |
Keywords in English | dialogic teaching; teachers; professional development |
Changed by | Changed by: prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D., učo 23233. Changed: 11/1/2018 11:21. |
Abstract |
---|
Přednáška se zabývá tím, jak se učitelé učí implementovat do své výukové praxe postupy dialogického vyučování. Přednáška je založena na výsledcích akčního výzkumu realizovaného v letech 2013 - 2016. |
Abstract (in English) |
---|
The paper deals with the ways teachers learn to implement dialogic teaching info their teaching practice. It is based on results of an action research project conducted in 2013 - 2016. |
Links | |
---|---|
GA17-03643S, research and development project | Name: Vztah mezi charakteristikami výukové komunikace a vzdělávacími výsledky žáků |
Investor: Czech Science Foundation, On the Relationship between Characteristics of Classroom Discourse and Student Achievement |
PrintDisplayed: 30/5/2024 04:14