PLCH, Lukáš a Markéta VÁVROVÁ. Marketing a propagace otevřeného přístupu v České republice. In Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, s. 208-219. ISBN 978-80-214-5282-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing a propagace otevřeného přístupu v České republice
Autoři PLCH, Lukáš a Markéta VÁVROVÁ.
Vydání Brno, Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě, od s. 208-219, 12 s. 2016.
Nakladatel Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
ISBN 978-80-214-5282-4
Doi http://dx.doi.org/10.13164/book.oa
Změnil Změnil: Mgr. Lukáš Plch, učo 217571. Změněno: 16. 1. 2018 12:59.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 11:29