PLCH, Lukáš a Markéta VÁVROVÁ. Marketing a propagace otevřeného přístupu v České republice. In Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, s. 208-219. ISBN 978-80-214-5282-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.
@inbook{1402939, author = {Plch, Lukáš and Vávrová, Markéta}, address = {Brno}, booktitle = {Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě}, doi = {http://dx.doi.org/10.13164/book.oa}, howpublished = {tištěná verze "print"}, location = {Brno}, isbn = {978-80-214-5282-4}, pages = {208-219}, publisher = {Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM}, title = {Marketing a propagace otevřeného přístupu v České republice}, url = {https://dspace.vutbr.cz/xmlui/bitstream/handle/11012/61751/otevreny-pristup.pdf?sequence=5&isAllowed=y}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1402939 AU - Plch, Lukáš - Vávrová, Markéta PY - 2016 TI - Marketing a propagace otevřeného přístupu v České republice PB - Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM CY - Brno SN - 9788021452824 UR - https://dspace.vutbr.cz/xmlui/bitstream/handle/11012/61751/otevreny-pristup.pdf?sequence=5&isAllowed=y ER -
PLCH, Lukáš a Markéta VÁVROVÁ. Marketing a propagace otevřeného přístupu v České republice. In \textit{Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě}. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, s.~208-219. ISBN~978-80-214-5282-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.