PLCH, Lukáš a Adam VTÍPIL. Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí. In Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, s. 134-141. ISBN 978-80-214-5282-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.
@inbook{1402948, author = {Plch, Lukáš and Vtípil, Adam}, address = {Brno}, booktitle = {Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě}, doi = {http://dx.doi.org/10.13164/book.oa}, location = {Brno}, isbn = {978-80-214-5282-4}, pages = {134-141}, publisher = {Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM}, title = {Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí}, url = {https://dspace.vutbr.cz/xmlui/bitstream/handle/11012/61751/otevreny-pristup.pdf?sequence=5&isAllowed=y}, year = {2016} }
TY - CHAP ID - 1402948 AU - Plch, Lukáš - Vtípil, Adam PY - 2016 TI - Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí PB - Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM CY - Brno SN - 9788021452824 UR - https://dspace.vutbr.cz/xmlui/bitstream/handle/11012/61751/otevreny-pristup.pdf?sequence=5&isAllowed=y ER -
PLCH, Lukáš a Adam VTÍPIL. Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí. In \textit{Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě}. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, s.~134-141. ISBN~978-80-214-5282-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.