PLCH, Lukáš a Adam VTÍPIL. Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí. In Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě. Brno: Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM, 2016, s. 134-141. ISBN 978-80-214-5282-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13164/book.oa.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing a propagace otevřeného přístupu - příklad vybraných institucí
Autoři PLCH, Lukáš a Adam VTÍPIL.
Vydání Brno, Otevřený přístup k vědeckým informacím: současný stav v České republice a ve světě, od s. 134-141, 8 s. 2016.
Nakladatel Vysoké učení technické v Brně - nakladatelství VUTIUM
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
ISBN 978-80-214-5282-4
Doi http://dx.doi.org/10.13164/book.oa
Změnil Změnil: Mgr. Lukáš Plch, učo 217571. Změněno: 16. 1. 2018 13:19.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 03:19