J 2017

Osobnosti Francouzské revoluce, živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování

HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ

Základní údaje

Originální název

Osobnosti Francouzské revoluce, živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování

Název anglicky

Personalities of the French Revolution, living images as a way to Dialogic Teaching

Vydání

Komenský, Masarykova univerzita, 2017, 0323-0449

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Živý obraz; dialogické vyučování; metodika 3A (anotace, analýza, alterace)

Klíčová slova anglicky

still picture; dialogic teaching; methodology 3A (annotation, analysis, alteration)

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2018 15:28, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.

Anotace

V originále

Článek je věnován didaktické analýze historického učiva podle metodiky 3A. Cílem analytického pohledu je zjistit, jak psychodidaktická technika živých obrazů umožňuje zprostředkování učiva a prohloubení porozumění faktům a jak naplňuje principy dialogického vyučování.

Anglicky

The article is devoted to didactic analysis of historical curriculum according to methodology 3A. The aim of the analytical view is to find out how the psychodidactic technique of living images enables the mediation of the subject and deepening the understanding of the facts and how it fulfills the principles of the dialogical teaching.