2017
Osobnosti Francouzské revoluce, živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování
HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁZákladní údaje
Originální název
Osobnosti Francouzské revoluce, živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování
Název anglicky
Personalities of the French Revolution, living images as a way to Dialogic Teaching
Autoři
Vydání
Komenský, Masarykova univerzita, 2017, 0323-0449
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Živý obraz; dialogické vyučování; metodika 3A (anotace, analýza, alterace)
Klíčová slova anglicky
still picture; dialogic teaching; methodology 3A (annotation, analysis, alteration)
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 17. 1. 2018 15:28, Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
V originále
Článek je věnován didaktické analýze historického učiva podle metodiky 3A. Cílem analytického pohledu je zjistit, jak psychodidaktická technika živých obrazů umožňuje zprostředkování učiva a prohloubení porozumění faktům a jak naplňuje principy dialogického vyučování.
Anglicky
The article is devoted to didactic analysis of historical curriculum according to methodology 3A. The aim of the analytical view is to find out how the psychodidactic technique of living images enables the mediation of the subject and deepening the understanding of the facts and how it fulfills the principles of the dialogical teaching.