HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ. Osobnosti Francouzské revoluce, živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování. Komenský. Masarykova univerzita, 2017, roč. 142, č. 2, s. 32-39. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Osobnosti Francouzské revoluce, živé obrazy jako cesta k dialogickému vyučování
Název anglicky Personalities of the French Revolution, living images as a way to Dialogic Teaching
Autoři HORKÁ, Hana a Veronika RODOVÁ.
Vydání Komenský, Masarykova univerzita, 2017, 0323-0449.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Živý obraz; dialogické vyučování; metodika 3A (anotace, analýza, alterace)
Klíčová slova anglicky still picture; dialogic teaching; methodology 3A (annotation, analysis, alteration)
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 17. 1. 2018 15:28.
Anotace
Článek je věnován didaktické analýze historického učiva podle metodiky 3A. Cílem analytického pohledu je zjistit, jak psychodidaktická technika živých obrazů umožňuje zprostředkování učiva a prohloubení porozumění faktům a jak naplňuje principy dialogického vyučování.
Anotace anglicky
The article is devoted to didactic analysis of historical curriculum according to methodology 3A. The aim of the analytical view is to find out how the psychodidactic technique of living images enables the mediation of the subject and deepening the understanding of the facts and how it fulfills the principles of the dialogical teaching.
VytisknoutZobrazeno: 12. 5. 2024 13:05