J 2017

Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse

LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ a Stanislav MICHEK

Základní údaje

Originální název

Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse

Autoři

Vydání

Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, o. s. 2017, 1211-4669

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

inkluzivní vzdělávání; profesní rozvoj učitelů; podpora profesního rozvoje

Klíčová slova anglicky

inclusive education; career development of teachers; supporting of professional development
Změněno: 26. 1. 2018 14:36, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Anotace

V originále

Součástí odborného programu konference České pedagogické společnosti, která proběhla v březnu 2017 v Olomouci, byla panelová diskuse. V průběhu panelové diskuse bylo inkluzivní vzdělávání nahlíženo jako příležitost pro rozvoj profesionality a tím i kvality pedagogické práce na základních školách a v rámci tohoto úhlu pohledu se potvrdilo, jak moc je důležité posilovat důvěru učitelů v životaschopnost inkluzivního vzdělávání, nabízet školám individualizovanou podporu a dopřát jim profesionální a pozitivně smýšlející vedení a stabilní školskopolitické prostředí.