2017
Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse
LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ a Stanislav MICHEKZákladní údaje
Originální název
Inkluzivní vzdělávání jako výzva k profesionalizaci pedagogické práce. Z panelové diskuse
Autoři
LAZAROVÁ, Bohumíra, Lenka HLOUŠKOVÁ a Stanislav MICHEK
Vydání
Pedagogická orientace, Brno, Česká pedagogická společnost, o. s. 2017, 1211-4669
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; profesní rozvoj učitelů; podpora profesního rozvoje
Klíčová slova anglicky
inclusive education; career development of teachers; supporting of professional development
Změněno: 26. 1. 2018 14:36, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
Anotace
V originále
Součástí odborného programu konference České pedagogické společnosti, která proběhla v březnu 2017 v Olomouci, byla panelová diskuse. V průběhu panelové diskuse bylo inkluzivní vzdělávání nahlíženo jako příležitost pro rozvoj profesionality a tím i kvality pedagogické práce na základních školách a v rámci tohoto úhlu pohledu se potvrdilo, jak moc je důležité posilovat důvěru učitelů v životaschopnost inkluzivního vzdělávání, nabízet školám individualizovanou podporu a dopřát jim profesionální a pozitivně smýšlející vedení a stabilní školskopolitické prostředí.