SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ. Projektování v mateřské škole. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 109 s. ISBN 978-80-210-8856-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektování v mateřské škole
Název anglicky Project design in the kindergarten
Autoři SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ.
Vydání Brno, 109 s. 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8856-6
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017
Klíčová slova česky Cíle vzdělávání; hodnocení; integrovaná tematická výuka; obsah vzdělávání; projekt; projektová výuka; sebehodnocení.
Klíčová slova anglicky Objectives of education; assessment; integrated tematic teaching; content of education; project, project teaching; self-evaluation.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 30. 1. 2018 05:09.
Anotace
Publikace plní funkci skript, která mají jak teoretickou, tak praktickou dimenzi. Seznamují se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní třetí kapitola směřuje k samotnému procesu projektování, při němž je základním úkolem studenta/učitele, zvolit vhodný obsah vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech a naplánovat přiměřenou vzdělávací nabídku včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení jak průběhu, tak výsledků vzdělávání.
Anotace anglicky
The publication is script that have both a theoretical and a practical dimension. It apprises with the basics of short-term education in kindergartens, such as project teaching and integrated thematic training. The crucial third chapter focuses on the design process itself, in which it is the primary task of the student / teacher to choose the appropriate content of education according to the educational goals and to plan a reasonable educational offer including effective educational strategies supporting the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to assessing both the process and the outcomes of education.
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 13:28