2017
Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení
ČERNÝ, MichalZákladní údaje
Originální název
Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení
Název anglicky
Open curriculum, participatory education and learning pleasure
Autoři
Vydání
OpenAlt, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
otevřené kurikulum; učící se společnost; výzkumy; pedagogika; edtech; participativní učení
Klíčová slova anglicky
open curriculum; learning society; research; pedagogy; edtech; participatory learning
Změněno: 31. 1. 2018 13:19, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Anotace
V originále
Jak vypadá vysokoškolský kurz, o jehož obsahu a struktuře diskutují studenti a odborníci? Lze učit to, co studenty zajímá a baví? Jaké má takový přístup úskalí? Může fungovat předmět, ve kterém učební materiály píší studenti sami? Jak s ním nakládat mimo akademické prostředí? V příspěvku jsem mluvil o tom, jak lze takové vzdělávání pro formální i neformální učení zařídit, na co myslet, co se může pokazit a co naopak člověka potěší. Podělil se také o své zkušenosti s takovou výukou také o zpětnou vazbu od studentů.
Návaznosti
MUNI/A/1114/2016, interní kód MU |
|