k 2017

Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení

ČERNÝ, Michal

Základní údaje

Originální název

Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení

Název anglicky

Open curriculum, participatory education and learning pleasure

Autoři

Vydání

OpenAlt, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

otevřené kurikulum; učící se společnost; výzkumy; pedagogika; edtech; participativní učení

Klíčová slova anglicky

open curriculum; learning society; research; pedagogy; edtech; participatory learning
Změněno: 31. 1. 2018 13:19, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.

Anotace

V originále

Jak vypadá vysokoškolský kurz, o jehož obsahu a struktuře diskutují studenti a odborníci? Lze učit to, co studenty zajímá a baví? Jaké má takový přístup úskalí? Může fungovat předmět, ve kterém učební materiály píší studenti sami? Jak s ním nakládat mimo akademické prostředí? V příspěvku jsem mluvil o tom, jak lze takové vzdělávání pro formální i neformální učení zařídit, na co myslet, co se může pokazit a co naopak člověka potěší. Podělil se také o své zkušenosti s takovou výukou také o zpětnou vazbu od studentů.

Návaznosti

MUNI/A/1114/2016, interní kód MU
Název: Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design (Akronym: DISRI)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty