ČERNÝ, Michal. Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení (Open curriculum, participatory education and learning pleasure). In OpenAlt. 2017.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Otevřené kurikulum, participativní vzdělávání a radost z učení
Name (in English) Open curriculum, participatory education and learning pleasure
Authors ČERNÝ, Michal.
Edition OpenAlt, 2017.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) otevřené kurikulum; učící se společnost; výzkumy; pedagogika; edtech; participativní učení
Keywords in English open curriculum; learning society; research; pedagogy; edtech; participatory learning
Changed by Changed by: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Changed: 31/1/2018 13:19.
Abstract
Jak vypadá vysokoškolský kurz, o jehož obsahu a struktuře diskutují studenti a odborníci? Lze učit to, co studenty zajímá a baví? Jaké má takový přístup úskalí? Může fungovat předmět, ve kterém učební materiály píší studenti sami? Jak s ním nakládat mimo akademické prostředí? V příspěvku jsem mluvil o tom, jak lze takové vzdělávání pro formální i neformální učení zařídit, na co myslet, co se může pokazit a co naopak člověka potěší. Podělil se také o své zkušenosti s takovou výukou také o zpětnou vazbu od studentů.
Links
MUNI/A/1114/2016, interní kód MUName: Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design (Acronym: DISRI)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 29/5/2024 04:41