RABUŠICOVÁ, Milada a Petr NOVOTNÝ. Co jsme se naučili z projektu o mezigeneračním učení : metodologická a meritorní reflexe. In XXV. Konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Co jsme se naučili z projektu o mezigeneračním učení : metodologická a meritorní reflexe
Název anglicky What we have learned from the project on intergenerational learning : methodological and meritory reflection
Autoři RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání XXV. Konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00095450
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky teoretické konstrukty; metodologický postup; věcná zjištění; výzkumný projekt; mezigenerační učení
Klíčová slova anglicky theoretical concepts; methodology; research results; research project; intergenerational learning
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 5. 4. 2018 12:49.
Anotace
Příspěvek je metodologickým a věcným ohlédnutím za projektem o mezigeneračním učení („Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích“), který byl zaměřen na učení ve školním prostředí mezi členy učitelského sboru, na učení na pracovišti mezi zaměstnanci ve velkých i rodinných firmách a na učení v komunitách a mezigeneračních komunitních programech. Cílem příspěvku je provést rekapitulaci metodologického postupu v jeho jednotlivých fázích a kriticky je reflektovat ve vztahu ke zjištěným výsledkům.
Anotace anglicky
Leading questions of the presentation are as follows: What makes intergenerational learning specific? Is intergenerational learning a neutral, or a positive phenomenon? Is intergenerational learning occurring naturally? What support can we give to intergenerational learning? Does intergenerational learning bring stability, or innovation? Where else can intergenerational learning research go?
Návaznosti
GA13-07234S, projekt VaVNázev: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
Investor: Grantová agentura ČR, Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 12:27