2017
Co jsme se naučili z projektu o mezigeneračním učení : metodologická a meritorní reflexe
RABUŠICOVÁ, Milada a Petr NOVOTNÝZákladní údaje
Originální název
Co jsme se naučili z projektu o mezigeneračním učení : metodologická a meritorní reflexe
Název anglicky
What we have learned from the project on intergenerational learning : methodological and meritory reflection
Autoři
RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
XXV. Konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/17:00095450
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
teoretické konstrukty; metodologický postup; věcná zjištění; výzkumný projekt; mezigenerační učení
Klíčová slova anglicky
theoretical concepts; methodology; research results; research project; intergenerational learning
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2018 12:49, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Příspěvek je metodologickým a věcným ohlédnutím za projektem o mezigeneračním učení („Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích“), který byl zaměřen na učení ve školním prostředí mezi členy učitelského sboru, na učení na pracovišti mezi zaměstnanci ve velkých i rodinných firmách a na učení v komunitách a mezigeneračních komunitních programech. Cílem příspěvku je provést rekapitulaci metodologického postupu v jeho jednotlivých fázích a kriticky je reflektovat ve vztahu ke zjištěným výsledkům.
Anglicky
Leading questions of the presentation are as follows: What makes intergenerational learning specific? Is intergenerational learning a neutral, or a positive phenomenon? Is intergenerational learning occurring naturally? What support can we give to intergenerational learning? Does intergenerational learning bring stability, or innovation? Where else can intergenerational learning research go?
Návaznosti
GA13-07234S, projekt VaV |
|