k 2017

Co jsme se naučili z projektu o mezigeneračním učení : metodologická a meritorní reflexe

RABUŠICOVÁ, Milada a Petr NOVOTNÝ

Základní údaje

Originální název

Co jsme se naučili z projektu o mezigeneračním učení : metodologická a meritorní reflexe

Název anglicky

What we have learned from the project on intergenerational learning : methodological and meritory reflection

Autoři

RABUŠICOVÁ, Milada (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

XXV. Konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/17:00095450

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

teoretické konstrukty; metodologický postup; věcná zjištění; výzkumný projekt; mezigenerační učení

Klíčová slova anglicky

theoretical concepts; methodology; research results; research project; intergenerational learning

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 5. 4. 2018 12:49, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je metodologickým a věcným ohlédnutím za projektem o mezigeneračním učení („Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích“), který byl zaměřen na učení ve školním prostředí mezi členy učitelského sboru, na učení na pracovišti mezi zaměstnanci ve velkých i rodinných firmách a na učení v komunitách a mezigeneračních komunitních programech. Cílem příspěvku je provést rekapitulaci metodologického postupu v jeho jednotlivých fázích a kriticky je reflektovat ve vztahu ke zjištěným výsledkům.

Anglicky

Leading questions of the presentation are as follows: What makes intergenerational learning specific? Is intergenerational learning a neutral, or a positive phenomenon? Is intergenerational learning occurring naturally? What support can we give to intergenerational learning? Does intergenerational learning bring stability, or innovation? Where else can intergenerational learning research go?

Návaznosti

GA13-07234S, projekt VaV
Název: Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích
Investor: Grantová agentura ČR, Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích