2018
Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Práce s portfoliem dítěte.
SYSLOVÁ, Zora, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Táňa FIKAROVÁZákladní údaje
Originální název
Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Práce s portfoliem dítěte.
Název anglicky
Pedagogical assessment in kindergarten. Working with the child's portfolio.
Autoři
SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Táňa FIKAROVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Praha, 125 s. Výchova a vzdělávání (22), 2018
Nakladatel
Portál
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/18:00102236
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-262-1324-6
Klíčová slova česky
diagnostická činnost; mateřská škola; pedagogická diagnostika; portfolio dítěte; školní zralost; učitel mateřské školy.
Klíčová slova anglicky
diagnostic activity; kindergarten; pedagogical assessment; the child's portfolio; school readiness; pre-school teacher.
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 12. 11. 2019 17:34, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Autorky pojímají pedagogickou diagnostiku komplexně, tj. spojují praktickou pedagogickou činnost pedagoga s teorií. Pokouší se pomoci rozvinout teoretické znalosti a přinést potřebné informace k samotnému provádění odborného poznávání dětí s důrazem na zjištění jejich individuálních potřeb. Monografie je strukturována nestandardně od empirických zjištění k aplikaci do praxe, s ukotveným teoretickým zázemím.
Anglicky
The authors assume pedagogical assessment in a comprehensive way, ie they combine the pedagogical practice with the theory. It tries to help develop the theoretical knowledge and to provide the necessary information for the actual implementation of the professional knowledge of children, with an emphasis on the identification of their individual needs. The monograph is structured in a non-standard way from empirical findings to practical application, with anchored theoretical background.