B 2018

Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Práce s portfoliem dítěte.

SYSLOVÁ, Zora, Jana KRATOCHVÍLOVÁ a Táňa FIKAROVÁ

Základní údaje

Originální název

Pedagogická diagnostika v mateřské škole. Práce s portfoliem dítěte.

Název anglicky

Pedagogical assessment in kindergarten. Working with the child's portfolio.

Autoři

SYSLOVÁ, Zora (203 Česká republika, garant, domácí), Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Táňa FIKAROVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Praha, 125 s. Výchova a vzdělávání (22), 2018

Nakladatel

Portál

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/18:00102236

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-262-1324-6

Klíčová slova česky

diagnostická činnost; mateřská škola; pedagogická diagnostika; portfolio dítěte; školní zralost; učitel mateřské školy.

Klíčová slova anglicky

diagnostic activity; kindergarten; pedagogical assessment; the child's portfolio; school readiness; pre-school teacher.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 12. 11. 2019 17:34, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Autorky pojímají pedagogickou diagnostiku komplexně, tj. spojují praktickou pedagogickou činnost pedagoga s teorií. Pokouší se pomoci rozvinout teoretické znalosti a přinést potřebné informace k samotnému provádění odborného poznávání dětí s důrazem na zjištění jejich individuálních potřeb. Monografie je strukturována nestandardně od empirických zjištění k aplikaci do praxe, s ukotveným teoretickým zázemím.

Anglicky

The authors assume pedagogical assessment in a comprehensive way, ie they combine the pedagogical practice with the theory. It tries to help develop the theoretical knowledge and to provide the necessary information for the actual implementation of the professional knowledge of children, with an emphasis on the identification of their individual needs. The monograph is structured in a non-standard way from empirical findings to practical application, with anchored theoretical background.