MAZÁČOVÁ, Pavlína a Michaela BLAŽEJOVÁ. Středoškoláci a online svět mimoškolního vzdělávání. In OpenAlt konference : Otevřeným přístupem k otevřené společnosti, 4. – 5. listopadu 2017, Brno. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Středoškoláci a online svět mimoškolního vzdělávání
Název anglicky Students from secondary schools and the online world of out-of-school education
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí) a Michaela BLAŽEJOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání OpenAlt konference : Otevřeným přístupem k otevřené společnosti, 4. – 5. listopadu 2017, Brno, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099700
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky pedagogika; informační gramotnost; výzkum; digitální kompetence; strategie učení; informační vzdělávání; student střední školy; mimoškolní vzdělávání; HCI
Klíčová slova anglicky pedagogy; information literacy; research; digital competences; learning strategies; information education; high school student; out-of-school education; HCI
Štítky rivok
Změnil Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 4. 4. 2018 14:56.
Anotace
Příspěvek reaguje na současnou podobu formálního vzdělávání, které se přesouvá stále více do online prostředí nejen v čase výuky, ale také mimo ni, a prolíná se s neformálním vzděláváním. Budou představeny výsledky průzkumu, který mapoval formy, nástroje a způsoby interakce středoškoláků s informacemi v online prostředí. Výzkumná data přinášejí zajímavé informace nejen o tom, jaké učební styly a strategie preferují současní teens.
Anotace anglicky
The paper responds to the current form of formal education that moves increasingly into the online environment, not only in the time of learning but also outside it, and blends with informal learning. Survey results will be presented that mapped out the forms, tools and ways of interacting high school students with information in the online environment. Research data provides interesting information not only about what learning styles and strategies the current teens prefer.
Návaznosti
MUNI/A/1114/2016, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design (Akronym: DISRI)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2017: informační chování a aplikovaný design, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 7. 2024 16:22