MAZÁČOVÁ, Pavlína. Informační gramotnost. In Konference OP VVV, Společenství praxe, 17. 5. 2017, Praha. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informační gramotnost
Název anglicky Information Literacy
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference OP VVV, Společenství praxe, 17. 5. 2017, Praha, 2017.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/17:00099739
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky informační gramotnost; pedgogika; primární škola; sekundární škola; kompetence; výzkum; kurikulární dokument
Klíčová slova anglicky information literacy; pedagogy; primary school; secondary school; competence; research; curriculum document
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 26. 4. 2018 14:12.
Anotace
Příspěvek prezentuje informační gramotnost v kontextu formálního školství v ČR. Přináší definici informační gramotnosti pro potřeby škol, výzkumy, které informační gramotnost reflektují, metodiky měření dopadu informační gramotnosti na žáky. Cílem je ukázat význam kompetenčního vzdělávání v primárním a sekundárním školství.
Anotace anglicky
The paper presents information literacy in the context of formal education in the Czech Republic. It brings the definition of information literacy for the needs of schools, the research that information literacy reflects, the methodology of measuring the impact of information literacy on pupils. The aim is to show the importance of competence education in primary and secondary education.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 7. 2024 08:03