2017
Informační gramotnost
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Informační gramotnost
Název anglicky
Information Literacy
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Konference OP VVV, Společenství praxe, 17. 5. 2017, Praha, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/17:00099739
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
informační gramotnost; pedgogika; primární škola; sekundární škola; kompetence; výzkum; kurikulární dokument
Klíčová slova anglicky
information literacy; pedagogy; primary school; secondary school; competence; research; curriculum document
Štítky
Změněno: 26. 4. 2018 14:12, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje informační gramotnost v kontextu formálního školství v ČR. Přináší definici informační gramotnosti pro potřeby škol, výzkumy, které informační gramotnost reflektují, metodiky měření dopadu informační gramotnosti na žáky. Cílem je ukázat význam kompetenčního vzdělávání v primárním a sekundárním školství.
Anglicky
The paper presents information literacy in the context of formal education in the Czech Republic. It brings the definition of information literacy for the needs of schools, the research that information literacy reflects, the methodology of measuring the impact of information literacy on pupils. The aim is to show the importance of competence education in primary and secondary education.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU |
|