p 2017

Informační gramotnost jako klíčová kompetence

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Informační gramotnost jako klíčová kompetence

Název anglicky

Information literacy as a key competence

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Zahajovací konference OP VVV, Společenství praxe, 12. 4. 2017, Brno, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/17:00099743

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

informační gramotnost; klíčové kompetence; pedagogika; žák primární školy; učitel; gramotnosti pro 21. století

Klíčová slova anglicky

information literacy; key competencies; pedagogy; pupil of primary school; teacher; literacy for the 21st century; curriculum

Štítky

Změněno: 26. 4. 2018 16:14, Mgr. Igor Hlaváč

Anotace

V originále

Příspěvek představuje informační gramotnost jako významné téma současného formálního i neformálního vzdělávání. Ukazuje na spojení informační gramotnosti a klíčových kompetencí v projektu Evropské unie. Cílem je prezentovat fenomén informační gramotnosti učitelům partnerských škol projektu.

Anglicky

The paper represents information literacy as an important topic of contemporary formal and informal education. It shows the link between information literacy and key competences in the European Union project. The aim is to present the phenomenon of information literacy to the teachers of partner schools of the project.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání