2017
Informační gramotnost jako klíčová kompetence
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Informační gramotnost jako klíčová kompetence
Název anglicky
Information literacy as a key competence
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Zahajovací konference OP VVV, Společenství praxe, 12. 4. 2017, Brno, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Vyžádané přednášky
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/17:00099743
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
informační gramotnost; klíčové kompetence; pedagogika; žák primární školy; učitel; gramotnosti pro 21. století
Klíčová slova anglicky
information literacy; key competencies; pedagogy; pupil of primary school; teacher; literacy for the 21st century; curriculum
Štítky
Změněno: 26. 4. 2018 16:14, Mgr. Igor Hlaváč
V originále
Příspěvek představuje informační gramotnost jako významné téma současného formálního i neformálního vzdělávání. Ukazuje na spojení informační gramotnosti a klíčových kompetencí v projektu Evropské unie. Cílem je prezentovat fenomén informační gramotnosti učitelům partnerských škol projektu.
Anglicky
The paper represents information literacy as an important topic of contemporary formal and informal education. It shows the link between information literacy and key competences in the European Union project. The aim is to present the phenomenon of information literacy to the teachers of partner schools of the project.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU |
|