p 2017

Využití moderních technologií ve výuce českého jazyka

MAZÁČOVÁ, Pavlína

Základní údaje

Originální název

Využití moderních technologií ve výuce českého jazyka

Název anglicky

Use of modern technologies in Czech language teaching

Autoři

MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Ladění : cesty k rozvoji čtenářské gramotnosti v současné škole, 18.10.2017, Zlín, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14210/17:00099824

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

pedagogika; čtenářská gramotnost; informační gramotnost; vzdělávací technologie; zdroje; kurikulum

Klíčová slova anglicky

pedagogy; reading literacy; information literacy; educational technologies; resources; curriculum

Štítky

Změněno: 6. 4. 2018 10:33, Mgr. Marie Skřivanová

Anotace

V originále

Přednáška prezentuje aktuální tematiku vzdělávacích technologií a elektronických informačních zdrojů, které se využívají při výuce čtenářské gramotnosti v primární škole. Dále prezentuje koncept informační gramotnosti, který se prolíná všemi oblastmi kurikula v rozvoji klíčových kompetencí.

Anglicky

The lecture presents current themes of educational technologies and electronic information sources, which are used in the teaching of reading literacy in primary school. It also presents the concept of information literacy, which interferes with all areas of the curriculum in the development of key competencies.

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání