2017
Obchodní strategie destinační společnosti
HOLEŠINSKÁ, AndreaZákladní údaje
Originální název
Obchodní strategie destinační společnosti
Název anglicky
Corporate strategy of destination management organization
Autoři
HOLEŠINSKÁ, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, 20 s. 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/17:00099881
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky
obchodní strategie; destinační společnost; SWOT analýza; priority
Klíčová slova anglicky
corporate strategy; destination management organization; SWOT analysis; priorities
Změněno: 16. 5. 2018 14:50, Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D.
V originále
Přehledový manuál jak zpracovat obchodní strategii destinační společnosti. Důraz je kladen především na precizní analýzu destinace, na syntézu všech dílčích analýz a především na návrhovou část strategie, která má jednak vychází ze SWOT analýzy, ale především prokazuje propojení “teoretických” a praktických znalostí z oboru a současně reflektuje na skutečnou situaci na trhu.
Anglicky
An overview guide to process the corporate strategy of the destination management organization. The guide focuses on the complex analysis of the destination, furthermore on the synthesis of all partial analyzes and moreover on the proposal part of the strategy. The major idea is to highlight the importance of the interconnection between the SWOT analysis and the main goals and then priorities, and as well as the employment of the "theoretical" and practical knowledge from the study field. At the same time the publication stress the significance of the reflection on the actual market situation.
Návaznosti
MUNI/FR/1377/2016, interní kód MU |
|