2018
Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA
SUCHÁČEK, PetrZákladní údaje
Originální název
Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA
Název česky
Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA
Název anglicky
The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence: PLANS VS. REALITY
Autoři
Vydání
XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
CERPEK, pedagogické kompetence, profesní rozvoj
Klíčová slova anglicky
CERPEK, pedagogical competence, professional development
Změněno: 21. 1. 2019 11:37, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
V originále
Masarykova univerzita zareagovala na potřebu zkvalitňování výuky na univerzitě vznikem Centra rozvoje pedagogických kompetencí (CERPEK) http://akad.rect.muni.cz/cs/cerpek. Aktuálně probíhá první běh vzdělávání začínajících akademiků. V tomto příspěvku bychom chtěli a) představit vzdělávací program, skrze který má dojít k rozvoji pedagogických kompetencí; b) shrnout reakce akademiků na tento program; c) sumarizovat výzvy a otázky, na které cestou narážíme; d) na základě a) - c) bychom rádi posbírali vaše rady, názory, pohledy na věc, které by nám pomohly výše zmíněné výzvy a otázky lépe pochopit, či dokonce překonat.
Anglicky
Masaryk University is responding to the need of improving the quality of tertiary education by opening the Centre for Pedagogical Competency Developement (CPCD or CERPEK) http://akad.rect.muni.cz/cs/cerpek. The first run of the programme is taking place at the moment. In our contribution, we are going to, first, to introduce the programme aimed at the development of pedagogical competence. Second, to present the participants’ feedback. And third, to summarise the questions and challenges we are dealing with. Based on these points, we would like to have a discussion and ask you for your thoughts, ideas and advice that could help us better understand the challenges and maybe even overcome them.