k 2018

Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA

SUCHÁČEK, Petr

Základní údaje

Originální název

Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA

Název česky

Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA

Název anglicky

The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence: PLANS VS. REALITY

Vydání

XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 2018

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

CERPEK, pedagogické kompetence, profesní rozvoj

Klíčová slova anglicky

CERPEK, pedagogical competence, professional development
Změněno: 21. 1. 2019 11:37, doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.

Anotace

V originále

Masarykova univerzita zareagovala na potřebu zkvalitňování výuky na univerzitě vznikem Centra rozvoje pedagogických kompetencí (CERPEK) http://akad.rect.muni.cz/cs/cerpek. Aktuálně probíhá první běh vzdělávání začínajících akademiků. V tomto příspěvku bychom chtěli a) představit vzdělávací program, skrze který má dojít k rozvoji pedagogických kompetencí; b) shrnout reakce akademiků na tento program; c) sumarizovat výzvy a otázky, na které cestou narážíme; d) na základě a) - c) bychom rádi posbírali vaše rady, názory, pohledy na věc, které by nám pomohly výše zmíněné výzvy a otázky lépe pochopit, či dokonce překonat.

Anglicky

Masaryk University is responding to the need of improving the quality of tertiary education by opening the Centre for Pedagogical Competency Developement (CPCD or CERPEK) http://akad.rect.muni.cz/cs/cerpek. The first run of the programme is taking place at the moment. In our contribution, we are going to, first, to introduce the programme aimed at the development of pedagogical competence. Second, to present the participants’ feedback. And third, to summarise the questions and challenges we are dealing with. Based on these points, we would like to have a discussion and ask you for your thoughts, ideas and advice that could help us better understand the challenges and maybe even overcome them.