STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, Arpád KÓSA, Ivan KMOTORKA, František JANÍČEK, Martin DOSEDLA a Jiří HRBÁČEK. The Role of Games in Popularization of Science and Technology. In P. Szabó, J. Galanda. ICETA 2017 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2017, s. 451-456. ISBN 978-1-5386-3296-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102532.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Role of Games in Popularization of Science and Technology
Název česky Role her v popularizaci vědy a techniky
Autoři STUCHLÍKOVÁ, Ľubica (703 Slovensko, garant), Peter BENKO (703 Slovensko), Arpád KÓSA (703 Slovensko), Ivan KMOTORKA (703 Slovensko), František JANÍČEK (703 Slovensko), Martin DOSEDLA (203 Česká republika, domácí) a Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání New York, ICETA 2017 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, od s. 451-456, 6 s. 2017.
Nakladatel IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00099912
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-1-5386-3296-3
Doi http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102532
UT WoS 000425921300070
Klíčová slova anglicky electrical engineering; games fo education; popularisation of science and technlogy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 20. 3. 2018 16:59.
Anotace
This paper is concerned with authors’ experience in design and utilization of web based games in popularization of science and technology. This versatile tool has a strong perspective in the task of reducing the lack of students’ educational motivation in the field of electrical engineering. It is already desirable for primary and secondary school children to get some basic information about this topic. The authors discuss the main challenges and opportunities in context with the usage of digital games as effective tools to create interest in Science and Technology. As a practical outcome of this discussion, the authors are presenting an original educational game for children Mystery of Electrical Engineering. The game offers a nice and playful environment and ensures quite an easy way how to familiarize young pupils with the world of electricity.
Anotace česky
Tento příspěvek se zabývá zkušenostmi autorů v návrhu a využití webových her v České republice popularizaci vědy a techniky. Tento všestranný nástroj má silný pohled na úlohu snížit nedostatek studentské vzdělávací motivace v oblasti elektrotechniky inženýrství. Je již žádoucí pro primární a středoškolské děti, aby získaly některé základní informace o tomto tématu. Autoři diskutují o hlavních výzvách a příležitostí v souvislosti s využíváním digitálních her jako efektivní nástroje k vytvoření zájmu o vědu a Technika. Jako praktický výsledek této diskuse, autoři představují originální vzdělávací hru pro děti Tajemství elektrotechniky. Hra nabízí hezké a hravé prostředí a zajišťuje docela snadné jak seznámit mladé žáky se světem elektřina.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 10:13