B 2017

Projektování v mateřské škole

SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Projektování v mateřské škole

Název anglicky

Project design in the kindergarten

Vydání

1., elektronické vyd. Brno, 109 s. 2017

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Odborná kniha

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

ISBN

978-80-210-8856-6

DOI

10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017

Klíčová slova česky

Cíle vzdělávání; hodnocení; integrovaná tematická výuka; obsah vzdělávání; projekt; projektová výuka; sebehodnocení.

Klíčová slova anglicky

Objectives of education; assessment; integrated tematic teaching; content of education; project, project teaching; self-evaluation.

Štítky

Změněno: 14. 2. 2018 13:20, PhDr. Lea Novotná

Anotace

V originále

Publikace plní funkci skript, která mají jak teoretickou, tak praktickou dimenzi. Seznamují se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní třetí kapitola směřuje k samotnému procesu projektování, při němž je základním úkolem studenta/učitele, zvolit vhodný obsah vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech a naplánovat přiměřenou vzdělávací nabídku včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení jak průběhu, tak výsledků vzdělávání.

Anglicky

The publication is script that have both a theoretical and a practical dimension. It apprises with the basics of short-term education in kindergartens, such as project teaching and integrated thematic training. The crucial third chapter focuses on the design process itself, in which it is the primary task of the student / teacher to choose the appropriate content of education according to the educational goals and to plan a reasonable educational offer including effective educational strategies supporting the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to assessing both the process and the outcomes of education.