2017
Projektování v mateřské škole
SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁZákladní údaje
Originální název
Projektování v mateřské škole
Název anglicky
Project design in the kindergarten
Autoři
Vydání
1., elektronické vyd. Brno, 109 s. 2017
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Odborná kniha
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
ISBN
978-80-210-8856-6
DOI
10.5817/CZ.MUNI.M210-8856-2017
Klíčová slova česky
Cíle vzdělávání; hodnocení; integrovaná tematická výuka; obsah vzdělávání; projekt; projektová výuka; sebehodnocení.
Klíčová slova anglicky
Objectives of education; assessment; integrated tematic teaching; content of education; project, project teaching; self-evaluation.
Štítky
Změněno: 14. 2. 2018 13:20, PhDr. Lea Novotná
V originále
Publikace plní funkci skript, která mají jak teoretickou, tak praktickou dimenzi. Seznamují se základními východisky tvorby krátkodobých plánů vzdělávání v mateřských školách, jakými jsou projektová výuka a integrovaná tematická výuka. Stěžejní třetí kapitola směřuje k samotnému procesu projektování, při němž je základním úkolem studenta/učitele, zvolit vhodný obsah vzdělávání v závislosti na vzdělávacích cílech a naplánovat přiměřenou vzdělávací nabídku včetně efektivních vzdělávacích strategií podporujících rozvoj každého jednotlivého dítěte. Závěr publikace je věnován hodnocení jak průběhu, tak výsledků vzdělávání.
Anglicky
The publication is script that have both a theoretical and a practical dimension. It apprises with the basics of short-term education in kindergartens, such as project teaching and integrated thematic training. The crucial third chapter focuses on the design process itself, in which it is the primary task of the student / teacher to choose the appropriate content of education according to the educational goals and to plan a reasonable educational offer including effective educational strategies supporting the development of each individual child. The conclusion of the publication is devoted to assessing both the process and the outcomes of education.