D 2017

Integrace tělesné výchovy a geografie v kurikulu základního vzdělávání

TRÁVNÍČEK, Marek a Petr VLČEK

Základní údaje

Originální název

Integrace tělesné výchovy a geografie v kurikulu základního vzdělávání

Autoři

TRÁVNÍČEK, Marek (203 Česká republika, domácí) a Petr VLČEK (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Univerzita Karlova, Fakulta tělesné vých, Fórum kinanntropologie 2017, Vzdělávání v kinantropologii, od s. nestránkováno, 17 s. 2017

Nakladatel

Univerzita Karlova, FTVS

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00099960

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-87647-40-0

Klíčová slova česky

tělesná výchova; geografie; integrace; kurikulum; mezioborová kooperace

Klíčová slova anglicky

Physical Education; Geography; curriculum; cross-curricular interdisciplinarity; integration; comparison

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 27. 4. 2018 10:30, doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper aims to address the lack of international knowledge and research in interdisciplinary teaching and curriculum development, especially when it comes to the subjects of Physical Education and Geography. The authors analyse and compare elementary school curricular documents from two countries, the Czech Republic and the Republic of Slovenia, to reveal how integration of Physical Education and Geography is embedded at the policy level in the selected countries.

Návaznosti

MUNI/A/0994/2016, interní kód MU
Název: Výzkum kurikula tělesné výchovy a výchovy ke zdraví (Akronym: VOČaZ)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum kurikula tělesné výchovy a výchovy ke zdraví, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty