2017
Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - výzkumná zjištění po provedení intervence
JAHODOVÁ, PavlaZákladní údaje
Originální název
Projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce - výzkumná zjištění po provedení intervence
Název anglicky
Intercultural Communicative Compentece Development in Writing in English – Research Outcomes of the Post-Intervention Phase
Autoři
JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00100072
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
interkulturní komunikační kompetence; psaní; anglický jazyk; fáze po intervenci; výzkumná zjištění
Klíčová slova anglicky
intercultural communicative competence; writing; English; post-intervention phase; research outcomes
Změněno: 27. 2. 2018 10:51, Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D.
V originále
Fenomén interkulturality vstupuje v dnešním globalizujícím se světě do všech rovin kurikula výuky cizích jazyků. Dosavadní výzkumná zjištění akčního výzkumu, jenž se zabývá projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy dokazují, že rozvíjení interkulturní komunikační kompetence lze do výuky zapojit, v praxi jej podnítit a následně vyhodnocovat. Poster představuje projevy rozvíjení interkulturní komunikační kompetence identifikované v korpusu sestaveném a analyzovaném po provedení intervence, jež byla v rámci výzkumu realizována.
Anglicky
The phenomenon of interculturality penetrates into all levels of the foreign-language curriculum in the contemporary globalised world. Existing research outcomes of action research, which deals with intercultural communicative competence development manifestations in writing in English in the nith grade at lower secondary school, prove that intercultural communicative competence may be developed in the teaching-learning process, stimulated in practice and consequntly evaluated. The poster introduces intercultural communicative competence development manifestations identified in a corpus compiled and analysed after the phase of intervention which was implemented within the research.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|