FUKOVÁ, Petra. Wie kann ein Deutschlehrer seine Schüler zum Deutschlernen motivieren? Forschungsmethodologie und ausgewählte Ergebnisse der ersten Forschungsphase. In Zweites Prager Didaktik-Treffen. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Wie kann ein Deutschlehrer seine Schüler zum Deutschlernen motivieren? Forschungsmethodologie und ausgewählte Ergebnisse der ersten Forschungsphase.
Název česky Jak může učitel němčiny motivovat své žáky k učení se němčině? Metodologie výzkumu a vybrané výsledky první fáze výzkumu.
Název anglicky How can a German teacher motivate his students to learn German? Research methodology and selected results of the first phase of the research.
Autoři FUKOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Zweites Prager Didaktik-Treffen, 2017.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100170
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky motivace k učení se cizím jazykům; motivování k učení se cizím jazykům; učitel; žák
Klíčová slova anglicky motivation to learn foreign languages; motivating to learn foreign languages; teacher; learner
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Petra Fuková, Ph.D., učo 327568. Změněno: 8. 3. 2018 10:45.
Anotace
Im Beitrag werden das Dissertationsprojekt, seine theoretischen Grundlagen, die Forschungsmethodologie und ausgewählte Ergebnisse der ersten Forschungsphase nahegebracht.
Anotace česky
V příspěvku je přiblížen disertační projekt, jeho teoretická východiska, metodologie výzkumu a vybrané výsledky první fáze výzkumu.
Anotace anglicky
This paper gives an account of the dissertation project, its theoretical basis, the research methodology and selected results of the first phase of the research.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 27. 9. 2024 00:57