CHOCHOLATÁ, Jana. Reflection as a Tool for Developing Pedagogical Content Knowledge. In ECER 2017 Copenhagen. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflection as a Tool for Developing Pedagogical Content Knowledge
Název česky Reflexe jako nástroj rozvíjení didaktické znalosti obsahu
Autoři CHOCHOLATÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání ECER 2017 Copenhagen, 2017.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Dánsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100187
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky přípravné učitelské vzdělávání; reflektivní kompetence; didaktická znalost obsahu; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky pre-service teacher education; reflective competence; pedagogical content knowledge; English as a foreign language
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D., učo 18980. Změněno: 9. 4. 2018 10:59.
Anotace
Our ambition is to present research taking place in the field of pre-service teacher education the aim of which is to find out in what ways student teachers’ of English as a foreign language construct their pedagogical content knowledge (PCK) and whether this process can be facilitated by using suitable reflective techniques. In other words, the main research question is whether a student teacher with a higher reflective competence constructs PCK in a different way from a student whose reflective competence is considerably lower.
Anotace česky
Cílem příspěvku je prezentovat výzkum v oblasti přípravného učitelksého vzdělávání, jehož cílem je zjistit, jakým způsobem se utváří pedagogická znalost obsahu (DZO) u budoucích učitelů anglického jazyka a zda lze tento proces podpořit využitím vhodných reflektivních technik. Hlavní otázkou tedy je, zda studenti učitelství s vyšší reflektivní kompetencí utvářejí DZO jiným způsobem než studenti, jejichž reflektivní kompetence je nepoměrně nižší.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 1. 8. 2024 16:08