2017
Reflection as a Tool for Developing Pedagogical Content Knowledge
CHOCHOLATÁ, JanaZákladní údaje
Originální název
Reflection as a Tool for Developing Pedagogical Content Knowledge
Název česky
Reflexe jako nástroj rozvíjení didaktické znalosti obsahu
Autoři
CHOCHOLATÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
ECER 2017 Copenhagen, 2017
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Dánsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00100187
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
přípravné učitelské vzdělávání; reflektivní kompetence; didaktická znalost obsahu; angličtina jako cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
pre-service teacher education; reflective competence; pedagogical content knowledge; English as a foreign language
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 9. 4. 2018 10:59, Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
V originále
Our ambition is to present research taking place in the field of pre-service teacher education the aim of which is to find out in what ways student teachers’ of English as a foreign language construct their pedagogical content knowledge (PCK) and whether this process can be facilitated by using suitable reflective techniques. In other words, the main research question is whether a student teacher with a higher reflective competence constructs PCK in a different way from a student whose reflective competence is considerably lower.
Česky
Cílem příspěvku je prezentovat výzkum v oblasti přípravného učitelksého vzdělávání, jehož cílem je zjistit, jakým způsobem se utváří pedagogická znalost obsahu (DZO) u budoucích učitelů anglického jazyka a zda lze tento proces podpořit využitím vhodných reflektivních technik. Hlavní otázkou tedy je, zda studenti učitelství s vyšší reflektivní kompetencí utvářejí DZO jiným způsobem než studenti, jejichž reflektivní kompetence je nepoměrně nižší.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|