2016
Přesvědčení učitele ohledně žákovy autonomie a jejího rozvíjení
CHVÁLOVÁ, MarieZákladní údaje
Originální název
Přesvědčení učitele ohledně žákovy autonomie a jejího rozvíjení
Název česky
Přesvědčení učitele ohledně žákovy autonomie a jejího rozvíjení
Název anglicky
Teacher beliefs about learner autonomy and its development
Autoři
CHVÁLOVÁ, Marie
Vydání
Konference AKTEV, 2016, 2016
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
rozvíjení autonomie žáka, příležitosti, přesvědčení učitele, rozhovor, analýza dat
Klíčová slova anglicky
development of learner autonomy, opportunities, teacher beliefs, interview, data analysis
Změněno: 5. 3. 2018 21:05, Mgr. Marie Chválová, Ph.D.
V originále
Tato prezentace se věnuje metodologii výzkumu zaměřeného na učitelovo přesvědčení ohledně rozvíjení žákovy autonomie a také předkládá první výsledky výzkumného šetření, které proběhlo na základních školách během výuky anglického jazyka. Bylo provedeno 5 rozhovorů s pěti učitelkami a na základě jejich výpovědí bylo rekonstruováno jejich přesvědčení.
Anglicky
This presentation deals with the methodology of a research focused on teacher beliefs about the development of learner autonomy and it shows the first results of this research that took place in lower-secondary schools during English lessons. Five interviews with five teachers were conducted and on the basis of their answers, their beliefs were reconstructed.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MU |
|