k 2016

Přesvědčení učitele ohledně žákovy autonomie a jejího rozvíjení

CHVÁLOVÁ, Marie

Základní údaje

Originální název

Přesvědčení učitele ohledně žákovy autonomie a jejího rozvíjení

Název česky

Přesvědčení učitele ohledně žákovy autonomie a jejího rozvíjení

Název anglicky

Teacher beliefs about learner autonomy and its development

Autoři

CHVÁLOVÁ, Marie

Vydání

Konference AKTEV, 2016, 2016

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

rozvíjení autonomie žáka, příležitosti, přesvědčení učitele, rozhovor, analýza dat

Klíčová slova anglicky

development of learner autonomy, opportunities, teacher beliefs, interview, data analysis
Změněno: 5. 3. 2018 21:05, Mgr. Marie Chválová, Ph.D.

Anotace

V originále

Tato prezentace se věnuje metodologii výzkumu zaměřeného na učitelovo přesvědčení ohledně rozvíjení žákovy autonomie a také předkládá první výsledky výzkumného šetření, které proběhlo na základních školách během výuky anglického jazyka. Bylo provedeno 5 rozhovorů s pěti učitelkami a na základě jejich výpovědí bylo rekonstruováno jejich přesvědčení.

Anglicky

This presentation deals with the methodology of a research focused on teacher beliefs about the development of learner autonomy and it shows the first results of this research that took place in lower-secondary schools during English lessons. Five interviews with five teachers were conducted and on the basis of their answers, their beliefs were reconstructed.

Návaznosti

MUNI/A/0961/2015, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty