Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu
POJSLOVÁ, Blanka. Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu. In Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu |
Název česky | Srovnání reakcí studentů na učitelskou a vrstenickou zpětnou vazbu |
Název anglicky | Comparison of Students' Responsiveness to Teacher and Peer Feedback |
Autoři | POJSLOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/17:00100208 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | učitelská zpětná vazba; vrstevnická zpětná vazba; reakce |
Klíčová slova anglicky | peer feedback; teacher feedback; responsiveness |
Změnil | Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 27. 3. 2018 14:26. |
Anotace |
---|
Prezentace představuje dílčí výsledky pilotáže výzkumného záměru, který si klade za cíl posoudit vliv elektronické zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro odborné a akademické účely. Prezentované dílčí výsledky ukazují, jak se liší reakce studentů na různé typy zpětné vazby – učitelské a vrstevnické. |
Anotace anglicky |
---|
The presentation aims to present partial results of a pilot research. The research is to investigate the effects of e-feedback on the development of sociolinguistic competence in ESP students’ writing together with exploring differences between two different modes of providing feedback on students’ writing. One of the research questions of the planned research is to investigate differences in students’ responsiveness to two different modes of feedback provision. The results of the pilot case study investigating students’ responsiveness to these two different modes are discussed in this presentation. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU | Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 17:51