VODOVÁ, Libuše. Rozvíjení klíčových kompetencí budoucích učitelů přírodopisu pomocí projektové výuky. In doc. PhDr. Radmila Dytrtová, CSc. PaedDr. Anna Sandanusová. Ph.D. PhDr. Jitka Jirsáková, Ph.D. Ing. Barbora Jordánová. Sborník z XII. ročníku mezinárodní vědecké konference Výzkum v přípravě učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů. 1. vyd. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2017, s. 138-143, 158 s. ISBN 978-80-213-2784-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvíjení klíčových kompetencí budoucích učitelů přírodopisu pomocí projektové výuky
Název anglicky Developing professional competences of future naturela history teachers within the project teaching
Autoři VODOVÁ, Libuše.
Vydání 1. vyd. Praha, Sborník z XII. ročníku mezinárodní vědecké konference Výzkum v přípravě učitelů přírodovědných, zemědělských a příbuzných oborů, od s. 138-143, 158 s. 2017.
Nakladatel Česká zemědělská univerzita v Praze
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-213-2784-9
Klíčová slova česky kompetence učitelů, přírodopis, projektová výuka, studentský pedagogický projekt
Klíčová slova anglicky teacher competences, natural history, project teaching, student pedagogical project
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Libuše Vodová, Ph.D., učo 43576. Změněno: 16. 3. 2018 13:05.
Anotace
Studenti učitelství přírodopisu na PdF MU absolvují povinný předmět Didaktika přírodních věd. Tento předmět je v kontextu ostatních předmětů jejich pregraduální přípravy unikátní hned z několika úhlů pohledu. Předmět je realizován jako projektová výuka a je určen všem studentům učitelství přírodovědných předmětů. Projektem, na jehož řešení se podílejí týmy tvořené studenty různých přírodovědných oborů, je návrh celodenní integrované tematické výuky pro žáky základní školy. Během návrhu integrované tematické výuky, při její realizaci a následné prezentaci dochází u budoucích učitelů přírodovědných předmětů k rozvoji celé řady kompetencí.
Anotace anglicky
Students of Natural History Teaching at the Faculty of Education at Masaryk University follow a compulsory course of Didactics of Natural Sciences. This course is unique in the context of other courses from several angles of view. The course, realized as project teaching is intended for all students – future teachers of natural sciences. The project, which is developed by teams of students, is the proposal of an all-day integrated thematic teaching for pupils at elementary school. During designing of integrated thematic teaching, its implementation and subsequent reflection a whole range of competences of future natural science teachers is developed.
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 22:22