a 2017

Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)

ČEŠKOVÁ, Tereza

Základní údaje

Originální název

Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)

Název česky

Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)

Název anglicky

Specifics of problem oriented learning situations in primary Science instruction (aimed at scaffolding)

Vydání

XXV. konference ČAPV, 2017

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

výuka, přírodověda, problém, 1. stupeň, řešení problémů, scaffolding

Klíčová slova anglicky

instruction, primary Science, problem-solving, scaffolding

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2018 14:14, Mgr. Tereza Češková, Ph.D.

Návaznosti

MUNI/A/1244/2016, interní kód MU
Název: Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků (Akronym: VEPPP)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty