2017
Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
ČEŠKOVÁ, TerezaZákladní údaje
Originální název
Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Název česky
Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu)
Název anglicky
Specifics of problem oriented learning situations in primary Science instruction (aimed at scaffolding)
Autoři
Vydání
XXV. konference ČAPV, 2017
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
výuka, přírodověda, problém, 1. stupeň, řešení problémů, scaffolding
Klíčová slova anglicky
instruction, primary Science, problem-solving, scaffolding
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 9. 3. 2018 14:14, Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
Návaznosti
MUNI/A/1244/2016, interní kód MU |
|