Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na ...
ČEŠKOVÁ, Tereza. Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu). In XXV. konference ČAPV. 2017. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu) |
Název česky | Specifika problémově orientovaných výukových situací v přírodovědě na 1. stupni ZŠ (zaměření na projevy scaffoldingu) |
Název anglicky | Specifics of problem oriented learning situations in primary Science instruction (aimed at scaffolding) |
Autoři | ČEŠKOVÁ, Tereza. |
Vydání | XXV. konference ČAPV, 2017. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Konferenční abstrakt |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | výuka, přírodověda, problém, 1. stupeň, řešení problémů, scaffolding |
Klíčová slova anglicky | instruction, primary Science, problem-solving, scaffolding |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Změnila: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Změněno: 9. 3. 2018 14:14. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1244/2016, interní kód MU | Název: Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků (Akronym: VEPPP) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum edukačních procesů, podmínek a prostředků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 10:13