2016
Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu
Název česky
Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu
Název anglicky
The Effect of Feedback on ESP Student Writing at the Tertiary level: Research Design
Autoři
Vydání
Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2016
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
zpětná vazba; kvaziexperiment; sociolingvistická kompetence
Klíčová slova anglicky
feedback; quasiexperiment; sociolinguistic competence
Změněno: 10. 4. 2018 13:09, Dana Nesnídalová
V originále
Posterová prezentace se zaměřuje na představení výzkumného designu plánovaného disertačního výzkumu, jehož cílem je posoudit vliv dvou různých typů zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro odborné a akademické účely. Výzkumný design bude mít formu kvazi-experimentu se dvěma porovnávanými skupinami, u kterých proběhne intervence v podobě dvou různých typů zpětné vazby s pre-testem a post-testem.
Anglicky
The poster presentation aims to present the research design of planned research exploring the effects of two feedback modes on development of sociolinguistic competence in writing of ESP/EFL students. The research design will take the form of Comparison Group Pre-test Post-test quasi-experiment with two different treatments represented by two different modes of feedback provision in each of two comparison groups.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MU |
|