k 2016

Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu

POJSLOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu

Název česky

Vliv zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro specifické a akademické účely: návrh výzkumného designu

Název anglicky

The Effect of Feedback on ESP Student Writing at the Tertiary level: Research Design

Vydání

Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, 2016

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

zpětná vazba; kvaziexperiment; sociolingvistická kompetence

Klíčová slova anglicky

feedback; quasiexperiment; sociolinguistic competence
Změněno: 10. 4. 2018 13:09, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Posterová prezentace se zaměřuje na představení výzkumného designu plánovaného disertačního výzkumu, jehož cílem je posoudit vliv dvou různých typů zpětné vazby na rozvoj sociolingvistické kompetence u řečové dovednosti psaní studentů angličtiny pro odborné a akademické účely. Výzkumný design bude mít formu kvazi-experimentu se dvěma porovnávanými skupinami, u kterých proběhne intervence v podobě dvou různých typů zpětné vazby s pre-testem a post-testem.

Anglicky

The poster presentation aims to present the research design of planned research exploring the effects of two feedback modes on development of sociolinguistic competence in writing of ESP/EFL students. The research design will take the form of Comparison Group Pre-test Post-test quasi-experiment with two different treatments represented by two different modes of feedback provision in each of two comparison groups.

Návaznosti

MUNI/A/0961/2015, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty