ELLEDEROVÁ, Eva. Design-based Research of a Coursebook for ESP: The Concept and Research Methodology. In Janíková, V.; Hanušová, S. Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 69-81. ISBN 978-80-210-8869-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Design-based Research of a Coursebook for ESP: The Concept and Research Methodology
Název česky Konstrukční výzkum učebnice pro výuku ESP: Koncept a výzkumná metodologie.
Autoři ELLEDEROVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung, od s. 69-81, 13 s. 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100249
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8869-6
UT WoS 000483894100004
Klíčová slova česky konstrukční výzkum; intervence; iterace; hmotné a procesní konstrukční principy; učebnice ESP; metody sběru dat; výzkumné předpoklady
Klíčová slova anglicky design-based research; intervention; iteration; substantive and procedural design principles; coursebook for ESP; data collection methods; research assumptions
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 30. 1. 2020 15:10.
Anotace
This paper deals with the design-based research of a coursebook for ESP. The first part of this paper frames the concept of design-based research. The second part outlines my own research design. It focuses on the research objectives, individual stages of the research, description of research samples and data collection methods. Finally, I make assumptions which my research should or should not justify and explain how its results can be applied to educational practice.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá konstrukčím výzkumem učebnice pro výuku ESP. První část příspěvku představuje koncepci konstrukčního výzkumu a druhá část příspěvku popisuje metodologii výzkumného designu. Zaměřuje se na výzkumné cíle, jednotlivé fáze výzkumu, popis výzkumných souborů a výzkumných nástrojů. V závěru autorka formuluje výzkumné předpoklady a vysvětluje, jak mohou výsledky ovlivnit pedagogickou praxi.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 7. 2024 03:21