C 2016

Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie

POJSLOVÁ, Blanka

Základní údaje

Originální název

Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie

Název česky

Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie

Název anglicky

The effect of feedback on ESP student writing at the tertiary level: Literature review

Vydání

Brno, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, od s. 121-140, 20 s. 2016

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8497-1

Klíčová slova česky

zpětná vazba; řečová dovednost psaní; terciární vzdělávání

Klíčová slova anglicky

feedback; writing skill; tertiary level

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2018 13:07, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

Tato přehledová studie poskytuje přehled českých i zahraničních studií, které zpracovávají téma vlivu zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní a to v kontextu výuky psaní jako cizího nebo druhého jazyka v terciárním vzdělávání. Cílem práce je zmapovat stav poznání v oblasti výzkumu zpětné vazby, který je relevantní k plánované disertační práci.

Anglicky

This paper addresses the subject of feedback and its effect on SL or FL student writing. The first part outlines the problems, briefly summarises theoretical concepts and defines basic terms. The second part presents Czech and international studies which explore the themes of feedback in SL or FL writing classes. The aim of the article is to justify the choice of the theme for the dissertation which focuses on the effect of feedback on EFL university student writing.

Návaznosti

MUNI/A/0961/2015, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků (Akronym: AKTEV V)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizích jazyků, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty