2016
Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie
POJSLOVÁ, BlankaZákladní údaje
Originální název
Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie
Název česky
Vliv zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní u studentů angličtiny pro specifické účely v terciárním vzdělávání: přehledová studie
Název anglicky
The effect of feedback on ESP student writing at the tertiary level: Literature review
Autoři
Vydání
Brno, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, od s. 121-140, 20 s. 2016
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8497-1
Klíčová slova česky
zpětná vazba; řečová dovednost psaní; terciární vzdělávání
Klíčová slova anglicky
feedback; writing skill; tertiary level
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2018 13:07, Dana Nesnídalová
V originále
Tato přehledová studie poskytuje přehled českých i zahraničních studií, které zpracovávají téma vlivu zpětné vazby na rozvoj řečové dovednosti psaní a to v kontextu výuky psaní jako cizího nebo druhého jazyka v terciárním vzdělávání. Cílem práce je zmapovat stav poznání v oblasti výzkumu zpětné vazby, který je relevantní k plánované disertační práci.
Anglicky
This paper addresses the subject of feedback and its effect on SL or FL student writing. The first part outlines the problems, briefly summarises theoretical concepts and defines basic terms. The second part presents Czech and international studies which explore the themes of feedback in SL or FL writing classes. The aim of the article is to justify the choice of the theme for the dissertation which focuses on the effect of feedback on EFL university student writing.
Návaznosti
MUNI/A/0961/2015, interní kód MU |
|