ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina. Kvalita výuky přírodopisu z pohledu expertů. Online. In Barbora Petrů Puhrová, Beáta Deutscherová, Marta Koutníková. Študentské fórum XVI. – metodologické otázky tvorby studentských výzkumných projektů v pregraduálním i postgraduálním studiu. 21. – 22. 12. 2017. Velké Bílovice – hotel Akademie - Česká republika. 1. vyd. FHS UTB ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2018 FAKULTA HUMANITNÍCH STUDIÍ / EDICE PEDAGOGIKA, 2018, s. 135-152. ISBN 978-80-7454-792-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita výuky přírodopisu z pohledu expertů
Název česky Kvalita výuky přírodopisu z pohledu expertů
Název anglicky Quality of natural science teaching from the point of view of experts
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. FHS UTB ve Zlíně, Študentské fórum XVI. – metodologické otázky tvorby studentských výzkumných projektů v pregraduálním i postgraduálním studiu. 21. – 22. 12. 2017. Velké Bílovice – hotel Akademie - Česká republika, od s. 135-152, 18 s. 2018.
Nakladatel Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2018 FAKULTA HUMANITNÍCH STUDIÍ / EDICE PEDAGOGIKA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Přihlášení ovšem pouze pro studenty a zam. FHS UTB ve Zlíně, autorům zasíláme celý sborník elektronicky.
Kód RIV RIV/00216224:14410/18:00102376
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7454-792-8
Klíčová slova česky dotazník; experti - odborníci; kvalita výuky; přírodopis
Klíčová slova anglicky questionnaire; expert - experts; quality of teaching; nature
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Změněno: 11. 3. 2019 15:48.
Anotace
Předkládaná studie se zabývá náhledy/pohledy expertů - odborníků ve vzdělávání a v biologii, konkrétně odborníky z oblasti pedagogiky, obecné didaktiky, didaktiky přírodopisu a biologie na kvalitu výuky přírodopisu. Jako výzkumný nástroj byl použit dotazník s otevřenými a uzavřenými otázkami, který byl administrován expertům – odborníkům. Zjištěné náhledy/pohledy poslouží jako východisko pro tvorbu vlastního pozorovacího a posuzovacího nástroje k evaluaci kvalitní výuky přírodopisu na základních školách. V příspěvku budou prezentována získaná data z dotazníků, ve kterých experti - odborníci generovali své vlastní náhledy/pohledy na kvalitu výuku přírodopisu a posuzovali důležitost obecných komponent a charakteristik a oborově specifických komponent a charakteristik, které zakládají kvalitu výuky přírodopisu.
Anotace anglicky
The present study deals with the views / views of experts - experts in education and biology, namely pedagogical specialists, general didactics, didactics of natural sciences and biology on the quality of natural science teaching. A questionnaire with open and closed questions was used as a research tool and was administered to expert experts. Identified views / views serve as the basis for creating their own observation and assessment tool to evaluate quality natural science teaching at elementary schools. The paper will present the obtained data from questionnaires in which expert experts generated their own insights / views on the quality of natural science teaching and assessed the importance of the general components and characteristics and the branch-specific components and characteristics that underpin the quality of the teaching of natural history.
VytisknoutZobrazeno: 27. 7. 2024 13:39