2017
The Use of Mobile Devices in English Language Teaching and Learning with a Focus on the Development of Language Skills: Pilot Study
TALAVAŠKOVÁ, TerezaZákladní údaje
Originální název
The Use of Mobile Devices in English Language Teaching and Learning with a Focus on the Development of Language Skills: Pilot Study
Název česky
Využití mobilních zařízení ve výuce anglického jazyka se zaměřením na rozvoj jazykových dovedností: Pilotáž
Autoři
TALAVAŠKOVÁ, Tereza (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung, od s. 45-56, 12 s. 2017
Nakladatel
Masarykova Univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00100260
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8869-6
UT WoS
000483894100002
Klíčová slova česky
SAMR model;TPACK;mobilní technologie
Klíčová slova anglicky
SAMR model;TPACK;mobile technology
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 30. 1. 2020 14:47, Dana Nesnídalová
V originále
The following text deals with a pilot study aimed at the use of mobile devices in English lessons in tertiary education. The theoretical background provides an insight into the use of mobile devices in language teaching, the development of this concept and the teacher’s role in integrating mobile devices into teaching. The aims of the pilot study are then described, along with the methodology and preliminary research results.
Česky
Následující text představuje pilotáž výzkumu zaměřeného na využití mobilních zařízení v hodinách anglického jazyka na vysoké škole. Teoretická část poskytuje náhled na využití mobilních zařízení ve výuce, vývoj tohoto trendu a roli učitele v integraci mobilních zařízení do výuky. Následuje popis cílů pilotáže , spolu s metodologií výzkumu a prvotních výsledků.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|