CHOCHOLATÁ, Jana. Characteristics of Reflective Thinking in Student Teachers of English as a Foreign Language. In Janíková, V., Hanušová S. Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung. 2017. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 83-95. ISBN 978-80-210-8869-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Characteristics of Reflective Thinking in Student Teachers of English as a Foreign Language
Název česky Charakteristiky reflektivního uvažování u studentů učitelství angličtiny jako cizího jazyka
Autoři CHOCHOLATÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2017. vyd. Brno, Research in Foreign Language Teaching and Learning / Fremdsprachenlehr- und Fremdsprachenlernforschung, od s. 83-95, 13 s. 2017.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/17:00100266
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8869-6
UT WoS 000483894100005
Klíčová slova česky reflektivní uvažování; typy reflexe; studenti učitelství; přípravné učitelské vzdělávání; reflektivní deníky
Klíčová slova anglicky reflective thinking; types of reflection; student teacher; pre-service teacher education; reflective journals
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 30. 1. 2020 15:13.
Anotace
The aim of the article is to present partial results of research into student teachers’ reflective thinking. Data collected through reflective journals were examined in order to find out whether any kind of evidence exists which might indicate that there is a relation between the characteristics of student teachers’ reflective thinking and the characteristics of their pedagogical content knowledge.
Anotace česky
Cílem stati je představit dílčí výsledky výzkumu týkajícího se reflektivního uvažování u studentů učitelství anglického jazyka. Data shromážděná v reflektivních denících byla analyzována s cílem zjistit, zda něco ukazuje na vztah mezi charakteristikami reflektivního uvažování studentů a charakteristikami jejich didaktické znalosti obsahu.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MUNázev: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 17:52