2017
Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě
KRAHULEC, OndřejZákladní údaje
Originální název
Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě
Název anglicky
Approach Towards Development of Language Fluency in Diachronic Perspective
Autoři
KRAHULEC, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Brno, Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků, od s. 35-52, 18 s. 2017
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/17:00100273
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-8868-9
Klíčová slova česky
plynulost řečové dovednosti mluvení; metody a přístupy ve výuce cizích jazyků
Klíčová slova anglicky
speech fluency; methods and approaches for foreign language teaching
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2018 12:43, Mgr. Ondřej Krahulec
V originále
Tento srovnávací výzkum analyzuje přístupy k rozvoji a důležitosti plynulosti v řečové dovednosti mluvení v rámci metod a přístupů k výuce cizích jazyků. Náhled do problematiky je proveden formou diachronního exkurzu.
Anglicky
This research paper analyses approaches to development and importance of fleuncy in speaking in different methods and approaches in foreign language teaching/learning. A diachronic perspective is used for the overview of the field.
Návaznosti
MUNI/A/1277/2016, interní kód MU |
|