D 2017

Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě

KRAHULEC, Ondřej

Základní údaje

Originální název

Přístup k rozvoji plynulosti řečového projevu v diachronní perspektivě

Název anglicky

Approach Towards Development of Language Fluency in Diachronic Perspective

Autoři

KRAHULEC, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Brno, Lingvisticky orientovaný výzkum v didaktice cizích jazyků, od s. 35-52, 18 s. 2017

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/17:00100273

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-8868-9

Klíčová slova česky

plynulost řečové dovednosti mluvení; metody a přístupy ve výuce cizích jazyků

Klíčová slova anglicky

speech fluency; methods and approaches for foreign language teaching

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 4. 2018 12:43, Mgr. Ondřej Krahulec

Anotace

V originále

Tento srovnávací výzkum analyzuje přístupy k rozvoji a důležitosti plynulosti v řečové dovednosti mluvení v rámci metod a přístupů k výuce cizích jazyků. Náhled do problematiky je proveden formou diachronního exkurzu.

Anglicky

This research paper analyses approaches to development and importance of fleuncy in speaking in different methods and approaches in foreign language teaching/learning. A diachronic perspective is used for the overview of the field.

Návaznosti

MUNI/A/1277/2016, interní kód MU
Název: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Akronym: AKTEV VI.)
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum učení a vyučování cizím jazykům, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty