2017
Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom
KATRŇÁKOVÁ, HanaZákladní údaje
Originální název
Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom
Název česky
Podpora motivace a nezávislosti studentů ve virtuální třídě
Autoři
KATRŇÁKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Casalc Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2017, 1804-9435
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14640/17:00100390
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky
asynchronní komunikace; ESP; EAP; ICT; motivace; synchronní komunikace; videokonference
Klíčová slova anglicky
asynchronous communication; ESP; EAP; ICT; motivation; synchronous communication; videoconferencing
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 4. 2018 16:02, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.
V originále
This paper is devoted to students’ motivation and the use of videoconferencing, ICT technology and social media tools for creating a community of practice communication within which authentic and meaningful tasks and activities in multicultural ESP and EAP classes can be carried out. It focuses primarily on tasks, which work both in an intercultural virtual classroom as well as in a standard homogeneous class. Samples of end-of-course feedback reflecting students´ experience, and their personal and professional feeling of achievement at the end of the course are also included in the text.
Česky
Tento článek je věnován motivaci studentů a využití videokonferencí, informačních technologií a nástrojů společenských médií pro vytvoření skupiny pro komunikaci, v jejímž rámci se mohou realizovat autentické a smysluplné úkoly a aktivity v multikulturní třídě.Zaměřuje se především na cvičení a úkoly, které fungují jak ve virtuální multikulturní třídě i ve standardní třídě. Příklady hodnocení studentů na závěr kurzu, které reflektují jejich zkušenost, osobní a profesní pocity a pocity uspokojení jsou v txtu také zahrnuty.