J 2017

Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom

KATRŇÁKOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Encouraging students' independence and motivation in a virtual classroom

Název česky

Podpora motivace a nezávislosti studentů ve virtuální třídě

Autoři

KATRŇÁKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Casalc Review, Brno, Česká a slovenská asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, 2017, 1804-9435

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14640/17:00100390

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

asynchronní komunikace; ESP; EAP; ICT; motivace; synchronní komunikace; videokonference

Klíčová slova anglicky

asynchronous communication; ESP; EAP; ICT; motivation; synchronous communication; videoconferencing

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 25. 4. 2018 16:02, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.

Anotace

V originále

This paper is devoted to students’ motivation and the use of videoconferencing, ICT technology and social media tools for creating a community of practice communication within which authentic and meaningful tasks and activities in multicultural ESP and EAP classes can be carried out. It focuses primarily on tasks, which work both in an intercultural virtual classroom as well as in a standard homogeneous class. Samples of end-of-course feedback reflecting students´ experience, and their personal and professional feeling of achievement at the end of the course are also included in the text.

Česky

Tento článek je věnován motivaci studentů a využití videokonferencí, informačních technologií a nástrojů společenských médií pro vytvoření skupiny pro komunikaci, v jejímž rámci se mohou realizovat autentické a smysluplné úkoly a aktivity v multikulturní třídě.Zaměřuje se především na cvičení a úkoly, které fungují jak ve virtuální multikulturní třídě i ve standardní třídě. Příklady hodnocení studentů na závěr kurzu, které reflektují jejich zkušenost, osobní a profesní pocity a pocity uspokojení jsou v txtu také zahrnuty.

Přiložené soubory