2018
Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty
MAZÁČOVÁ, PavlínaZákladní údaje
Originální název
Pojetí rozvoje informační gramotnosti žáků z perspektivy učícího knihovníka : výzkumné horizonty
Název anglicky
Concept of the development of information literacy of pupils from the perspective of the teaching librarian : research horizons
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
Mezinárodní vědecká konference Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství, 15-16. 3. 2018, Slezská univerzita Opava, 2018
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/18:00102420
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
pedagogika; informační gramotnost; kompetenční učení; kurikulum; učící knihovník; výzkum
Klíčová slova anglicky
pedagogy; information literacy; competence learning; curriculum; teaching librarian; research
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 31. 3. 2019 23:12, Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
V originále
Informační gramotnost je integrovanou kompetencí ve vzdělávání jedince 21. století. Příspěvek se zaměřuje na kompetenční vzdělávání, ukazuje informační gramotnost v transdisciplinárním kontextu a představuje výzkumné horizonty informačního vzdělávání zaměřené na učivo, učícího se jedince a pedagogického pracovníka.
Anglicky
Information literacy is an integrated competence in the individual education of a 21st century. The paper focuses on competency education, informational literacy in a transdisciplinary context, and represents the research horizons of information education focused on the subject, the learner and the pedagogue.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU |
|