NOVÁ, Jana. Marketing športu založený na hodnotách. In Športový manažment 2017. 2017.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing športu založený na hodnotách
Autoři NOVÁ, Jana.
Vydání Športový manažment 2017, 2017.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50204 Business and management
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
Změnil Změnila: Ing. Jana Nová, PhD., MBA, učo 117299. Změněno: 5. 4. 2018 19:31.
Anotace
Marketing športu v čase digitálnej transformácie. Zmena perspektív v kúzelnom trojuholníku: produkt, trh, používatelia. Ako vytvárať hodnotu z hodnôt s využitím Sport Business Intelligence?
VytisknoutZobrazeno: 30. 4. 2024 11:05